At glemme?


Jeg prøver at glemme dig, i form af flere personer der har været involveret i mit liv i løbet af det sidste år. Jeg prøver at glemme én der bliver ved med at dukke op, lige siden jeg mødte ham første gang. Og bare for at huske mig selv på hvor dejligt det var, tager jeg mig selv i at skrive en besked til ham på facebook i ny og næ. En kort, men altid rar samtale... Og jeg forstår ikke hvordan han kan blive ved med at dukke op i mit hoved og i mit hjerte igen og igen. Jeg sidder måske stadig med det lille håb om at han kommer tilbage til mig igen, når han er klar. Et lille håb om at det nok skal ske, selvom jeg prøver at lade være med at tænke på det.
Jeg prøver at glemme den dag i parken hvor jeg mødte denne fyr, der kunne få mine tanker væk fra den første. Og jeg prøver at glemme det søde ansigt og det søde blik der mødte mit sidste weekend i København, midt på Mac Donald's, midt om natten, med to veninder. Og jeg prøver at glemme hvad der måske kunne være sket hvis min mobil ikke var blevet stjålet den samme nat.


Jeg prøver at glemme så mange ting, og alligevel hænder det at jeg vågner op og ikke kan huske ting jeg gerne vil huske. Åh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar